Strona główna Narzędzia dla Nauczycieli

Narzędzia dla Nauczycieli

Zestawienia i recenzje aplikacji, platform i sprzętów wspierających pracę nauczyciela.

Tworzenie „escape roomów” z Genially i Wordwall

0
Tworzenie „escape roomów” z Genially i Wordwall to innowacyjny sposób na angażowanie uczniów w proces nauki. Te interaktywne narzędzia umożliwiają tworzenie unikalnych zagadek i wyzwań, które rozweselają oraz motywują do współpracy. Idealne dla nauczycieli!

Ranking platform do quizów: który najlepszy?

0
Wybór odpowiedniej platformy do quizów może być kluczowy dla Twojego projektu edukacyjnego lub rozrywkowego. W artykule porównamy najpopularniejsze narzędzia, ich funkcje, możliwości interakcji i łatwość obsługi, aby pomóc Ci znaleźć najlepszy ranking platform do quizów.

7 aplikacji do planowania lekcji i kalendarza nauczyciela

0
W dzisiejszym świecie nauczyciele potrzebują skutecznych narzędzi do planowania lekcji i organizacji czasu. Oto siedem aplikacji, które ułatwią codzienną pracę, pomogą w tworzeniu harmonogramów i zarządzaniu zadaniami, zwiększając efektywność edukacji.

Jak korzystać z Genially do tworzenia lekcji multimedialnych?

0
Genially to narzędzie, które rewolucjonizuje tworzenie multimedialnych lekcji. Pozwala na łączenie tekstu, obrazów i interaktywnych elementów w intuicyjny sposób. W tym artykule podzielimy się wskazówkami, jak wykorzystać Genially do angażowania uczniów i wzbogacania procesu nauczania.

Narzędzia do kontroli treści w klasie online

0
W dobie nauki online narzędzia do kontroli treści stają się niezbędne. Umożliwiają nauczycielom monitorowanie zaangażowania uczniów oraz zapewniają, że prezentowane materiały są zgodne z programem. Jakie rozwiązania warto wdrożyć w klasie online?

Losowe artykuły:

Czy edukacja offline to przeszłość?

0
Coraz częściej w debacie o edukacji pojawia się pytanie: czy edukacja offline to przeszłość? W dobie technologii, gdzie dostęp do Internetu stał się powszechny, tradycyjne metody nauczania mogą ustępować miejsca nowoczesnym rozwiązaniom online. Jednak wysokiej jakości interakcje między uczniami a nauczycielami wciąż mają niezastąpioną wartość. Czy zatem obie formy mogą współistnieć, tworząc nową jakość edukacji?